Garantie

Fiecare produs va fi insotit de certificat de garantie.

1. Friendly Water raspunde in perioada de garantie pentru calitatea produselor vandute. Conditiile de garantie . acordate consumatorilor sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992.

2. Clientul are obligatia sa manipuleze, sa transporte, sa dezambaleze, sa depoziteze, sa conserve si sa utilizeze produsele in conformitate cu prescriptiile date de Friendly Water. Nu raspundem pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor prescriptii de catre client. In cazul echipamentelor electrice – montajul se face obligatoriu de un personal calificat.

3. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscal, copie de pe certificatul de garantie, cererea R.M.A.. In cazul in care produsele sunt returnate catre Friendly Water neinsotite de aceste documente, produsele pot fi restituite solicitantului/expeditorului fara ca Friendly Water sa solutioneze cererea de acordare a garantiei.

4. Friendly Water va raspunde solicitantului în termen de max. 5 zile de la primirea acesteia. In vederea solutionarii reclamatiei, Friendly Water poate sa decida:
– respingerea reclamatiei;
– remedierea produselor reclamate pe cheltuiala sa;
– acordarea unui rabat;
– înlocuirea mărfii sau returnarea acesteia.

5. Nicio reclamatie nu va fi luata in calcul daca marfa a fost modificata, prelucrata sau s-a intervenit in orice fel asupra ei. Prezenta enumerare nu este limitativa.

6. Clientul nu este indreptatit sa solicite daune interese cu privire la calitatea sau cantitatea produselor achizitionate de la Friendly Water daca nu a respectat procedura de reclamatie sus-mentionata.

NU SE ACORDA GARANTIE:
1. Produselor care prezinta defecte fizice sau mecanice (urme de lovituri, zgarieturi), sigilii lipsa sau deteriorate, sau produse care prezinta urme de folosire necorespunzatoare.

2. Nu fac obiectul garantiei consumabilele urmatoarelor produse: pompe, filtere, sisteme de dozaj, compresoare, incalzitoare picine, incalzitoare sauna, generatoare. Defectele datorate utilizarii materialelor consumabile, altele decat cele originale, nu fac de asemenea obiectul garantiei;

3. UNITATEA DE SERVICE si VANZATORUL nu pot fi facuti raspunzatori pentru eventualele pagube colaterale generate de nefunctionarea produselor;

4. In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea serviciilor de investigare (30-50 Lei) a produsului reclamat ca fiind defect.

5. Toate precizarile mentionate mai sus sunt in conformitate si se completeaza cu prevederile O.G 21/92 si H.G 449/2003 si vor fi considerate ca acceptate de parti. Orice culpa a unei parti va conduce la anularea in intregime a obligatiilor celeilalte parti, de aceea va rugam sa solicitati personalului nostru toate informatiile si lamuririle care v-ar putea fi utile in derularea unei colaborari profitabile.