Livrare

Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, email, telefonic, prin alta metoda) acceptarea acestei comenzi, respectiv incheierea acordului de vointa si a contractului de vanzare cumparare se face in momentul semnarii de catre client a facturii fiscale ce insoteste produsul (in cazul ridicarii de la sediul Friendly Water) sau in momentul semnarii AWB-ului (in cazul expedierii prin curierat rapid).

Factura fiscal tine loc de contract de vanzare-cumparare.

Livrare si retur

In tara si in Bucuresti produsele se livreaza prin curierat rapid. Taxa de transport se calculeaza in functie de kg volum si km exteriori.

Comanda dvs. va fi expediata in maxim 24 ore din momentul confirmarii de catre unul din consilierii nostrii.

Odata predata marfa catre curier veti primi prin email sau sms numarul de AWB care insoteste comanda. Astfel aveti posibilitatea sa verificati prin firma de curierat coletul.

Termenul de livrare al firmei de curierat este de 24-48 ore, in functie de localitatea de destinatie.

Livrarea se va face la adresa confirmata de client, pe cat posibil in intervalul orar solicitat.

In cazul in care, din motive de „confidentialitate”, clientul doreste sa ridice personal pachetul din statia firmei de curierat sau de la sediul din Bucuresti, se poate solicita acest lucru in comanda.

In Bucuresti, comenzile pot fi ridicate si de la sediul firmei noastre, dupa urmatoarea procedura: se plaseaza comanda, se solicita ridicarea de la sediu in comanda la observatii, unul din consilieri va confirma disponibilitatea stocului pentru ridicarea comenzii.

Pentru mai multe informatii puteti suna la 021 256.12.24 sau 0733015903

Friendly Water nu lucreaza cu Posta Romana doar cu firme de curierat si transport.

ATENTIE: La receptionarea coletului de la curieri, verificati integritatea produselor si a ambalajului. In cazul in care exista produse deteriorate la transport, cumparatorul este rugat sa refuze receptia lor, se intocmeste proces verbal cu reprezentantul firmei de curierat si se returneaza exclusiv produsele deteriorate. Procesul verbal intocmit de firma de curierat este absolut necesar pentru a putea inlocui produsul deteriorat. Reclamatiile ulterioare cu privire la produse deteriorate nu se iau in considerare.

Va rugam sa ne contacati direct cand intampinati astfel de cazuri – pentru a va putea indruma si ajuta pe loc.

La livrare, produsele vor fi insotite de urmatoarele documente:

  • factura fiscala in original;
  • chitanta/bon fiscal, daca este cazul;
  • certificat de garantie;
  • declaratia de conformitate.

OBSERVATIE: pentru produsele a caror contravaloare se achita prin ordin de plata sau virament bancar, termenul de livrare se masoara incepand cu momentul in care suma platita de DVS  a ajuns in contul Friendly Water.