Returul se poate face prin curier sau personal la sediul firmei.
ATENTIE nu acceptam retururi fara completarea documentatiei necesare, va rugam cititi urmatorii pasi de retur:
- Cumparatorul va efectua receptia Produselor livrate in maxim 24 de ore de la primirea acestora.
- Orice neconformitate privind cantitatea sau calitatea Produselor trebuie raportata furnizorului in timp de maxim 48 de ore de la primirea coletelor de catre cumparator.
- Orice returnare de Produse va fi inregistrata in prealabil la furnizor, prin solicitarea unui numar R.M.A. (Autorizatie pentru Returnarea Materialelor).
- Numarul de RMA se obtine trimitand formularul de cerere RMA completat la adresa de email office@friendly-water.ro sau fax: 021 2561224. Valabilitatea lui este de 5 zile lucratoare.
- După acceptul primit din partea furnizorului, si dupa primirea numarului R.M.A. care va fi completat pe coletul de expeditie – produsele vor fi returnate acestuia insotite in mod obligatoriu de cererea R.M.A. atasata pe colet de cumparator si de documentele care s-au livrat impreuna cu acel colet.
- Toate reclamatiile/coletele vor fi insotite de un numar RMA in mod obligatoriu. Nr. RMA se va nota vizibil pe coletul retur, deoarece identificarea returului se face cu ajutorul acestui numar. Coletele fara numar RMA vor fi returnate catre client avand specificata cauza returnarii – lipsa Nr. RMA.
- Produsele considerate de furnizor neeligibile cerintelor RMA vor fi ulterior returnate cumparatorului.
TERMENI SI CONDITII DE RETUR A PRODUSELOR
I. Categoriile de Produse care pot fi returnate sunt urmatoarele:
- Produse care nu corespund specificatiilor tehnice afisate pe site;
- Produse livrate gresit;
- Produse pe care, din diverse motive, cumparatorul le returneaza;
- Produse facturate eronat de catre furnizor;
- Produse/colete cu deteriori severe.
II. Categoriile de Produse care nu pot fi returnate sunt urmatoarele:
- Produse care nu se afla in ambalajul original intact sau fara accesoriile originale care au insotit Produsul;
- Produse care nu se afla in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalaj original cu toate etichetele inacte si documentele care l-au insotit) Friendly Water va considera returul ne-valid si va fi indreptatit sa refuze restituirea contravalorii;
- Produse care nu sunt returnate in maxim 10 zile lucratoare de la primire;
- Produse care nu sunt insotite de cererea si nr R.M.A.
III. Inainte de a returna un produs va rugam sa descarcati si completati cererea de retur. (Formularul de cerere RMA – download)
- Pentru a putea oferi servicii de calitate, returnarea Produselor se va face cu respectarea procedurii de RMA si cu indeplinirea conditiilor din formularul de cerere RMA.
- Cererea de retur se completeaza exclusiv in formularul– RMA, care se regaseste pe site-ul nostru www.friendly-water.ro si care se trimite pe adresa de mail office@friendly-water.ro, sau pe fax: 021 256 12 24
- Formularul de cerere RMA contine campuri obligatorii.
- Daca datele sunt completate incorect, timpul de raspuns la solicitarea dumneavoastra va fi mai mare.
- Va rugam sa va asigurati ca ati trimis toate informatiile necesare astfel incat sa va putem oferi un raspuns intr-un timp cat mai scurt.
IV. Obtinerea numarului RMA
Numarul de RMA se obtine In urma aprobarii cererii de retur.
ATENTIE!
- Numarul RMA este valabil 5 zile lucratoare.
- Toate coletele vor fi insotite de un numar RMA in mod obligatoriu.
- Nr. RMA se va atasa vizibil pe coletul retur, deoarece identificarea returului se face cu ajutorul acestui numar.
- Coletele fara numar RMA vor fi returnate catre cumparator avand specificata cauza returnarii – „lipsa Nr. RMA” – costul transportului urmand a fi suportat de catre cumparator.
- Produsele expediate trebuiesc ambalate corespunzator, pentru a evita deteriorarea in timpul transportului.
- Cumparatorul are obligatia de a se asigura ca produsele la care s-a facut referire vor fi returnate catre Friendly Water si este raspunzator de transport.
VI. Transportul
Asigurarea transportului si costurile aferente acestuia cad in sarcina cumparatorului conform contractelor de distributie.
VII. Timpul de raspuns la solicitarea dumneavoastra
Veti primi raspunsul la solicitarea dumneavoastra in maxim 24 de ore, exceptand zilele nelucratoare.
VIII. Constatare si validare acceptare retur produs(e)
- Dupa sosirea produsului/produselor in locatia Friendly Water, personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur.
- Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur R.M.A. emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare a procedurii retur pentru produsele cumparate.
- Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului prin e-mail, in maxim 5 zile de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul.
- Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in vederea continuarii procesului de retur produs(e).
IX. Returnarea banilor
Legislatia romana in domeniu prevede: ,,consumatorul, persoana fizica, are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”. (conf. O.G. 130/2000 art. 2 lit. e.). ,,Clienti” sau ,,consumatori” sunt doar PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul să denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
- In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va realiza in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului, in acest cost intrand doar valoarea produselor, nu si transportul aferent comenzii.
- In cazul in care nu sunt respectate conditiile de retur, banii nu se pot returna. Va reamintim ca trebuiesc respectate toate conditiile cu care dumneavoastra ati fost de acord in momentul in care ati acceptat precizarile din Termeni si Conditii si ati finalizat comanda.
- In cazul in care Clientul solicita inlocuirea produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
- In cazul in care Clientul a returnat un produs si solicita inlocuirea iar Friendly Water nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, aceasta va oferi Clientului contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care Clientul accepta acest lucru.
- Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre Client, nu se ramburseaza.
- In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Client.
NOTA
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Nu se acepta retururi cu plata ramburs!